arninge

Alla inlägg under november 2010

Av Eva - 15 november 2010 20:31

Nu är det ett tag sedan jag skrev här. Pauls flytt från Arrendadatorsvägen var den 25 oktober. Kenneth var med och passade på Britas gränd så att allt kom på rätt plats. Jag jobbar som vanligt fyra dagar i veckan och är ibland på Stora Sköndal på onsdagarna. Paul har fått nytt jobb och är konsult på Skanska. han började där den 1 november och Tim har börjat att vänjas in på dagis. Är mycket på Britas gränd och hjälper till. Förra lördagen blev det att knäcka kartonger och det gick ju bra. På söndagen var vi till landet och bytte däck på bilarna. Det var ganska dåligt väder. I tisdags var Kenneth och besiktiga Opeln på Lidingö. Den är ju så ny så den gick ju igenom utan anmärkningar. I tisdags kom snön och det var inget vidare att gå hem från jobbet. Skulle till tandläkaren och laga och jag kom lite försent men jag ringde och hon var också sen så det gjorde inget. Onsdagen blev hemma för det var ingen ide att traska ut i halkan när jag inte behövde. I fredags åt vi gås här hemma med ungdomar och mamma och det var gott. I lördags hjälpte jag till på basaren som dom hade i Hedvig. Gunilla ringde och ville ha hjälp och det kunde jag ju inte säga nej till. Lite gnäll var det ju som vanligt från Kenneth. I går var vi till Britas Gränd och hjälpte till att fixa upp taklampor. Paul kopplade in den fasta telefonen också. Dom ska få ta roteln som jag köpte när dom bodde här förra året för att ha internet trådlöst i lägenheten. Idag var det reng hela dagen och det gick sådär på jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards