arninge

Alla inlägg under maj 2011

Av Eva - 8 maj 2011 22:18

Förra veckan var det valborg och första maj. Vi firade Kims födelsedag på valborg. Skulle ut och se på brasan och fyverkerierna men det blev inte av. Skjutsade hem mamma innan vi åkte till landet. Kom ganska sent ner. Kenneth hann att gräva potatislandet. Jag var utan dator och hade glömt laddaren till mobilen. Hade inget koll alls vad som hade hänt. Handlade på Maxi innan vi åkte hem. Träffade Eva o Kent där. Veckan gick som vanligt. Skulle till Stora Sköndal på onsdagen men var till tandläkaren innan och missade bussen vid Gulmarsplan och tyckte att jag skulle komma så sent till Johannesgården så jag hoppade det. På torsdagen skulle vi ha årsmöte på kyrkokåren men jag mådde inte bra så jag jobbade inte och ringde och avsa mig kårmötet. Hoppar av kåren nästa år. Fredagen jobbade jag som vanligt och vi till landet. Ungdomarna kom ner också utan Kim. Hon skulle vara med Sofia. Vi till Örebro och V75. Massor av folk men varmt och skönt. 4 rätt på V75. Vi åkte i Opeln dit och Tim somnade på vägen så dom beslutade att bara packa och åka direkt hem. Jag lagade lite mat och satt mig sedan framför datorn en stund. Idag var Kenneth och jag på Sundbyholm och då gick det lite bättre på spelet. Träffade Eva och Kurt och åt god mat på restaurangen. Åkte hem efteråt och fick ganska lätt plats att parkera bilen. Ska nu gå oc lägga mig så man orkar upp i morgon......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards