arninge

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Eva - 13 februari 2011 22:42

Jobbet går vidare. Det har varit nästan barmark en vecka och jag gick utan broddar på fötterna. Förra helgen var vi till landet och såg till djuren under diskbänken. Där hade det varit lugnt. Kunde åka bil till stugknuten och vi blev utkvittrade av talgoxen. Barmark till ute dasset. Passade på att handla på Ica Maxi och utnyttja en rabattkupong som vi hade fått. Jobbat måndag och tisdag på EDB. Skulle till Stora Sköndal men kom inte iväg denna vecka heller. I torsdags kom ovädret och jag blev sjuk på bussen och fick åka hem igen. Ringde och avbokade mig. I fredags var jag hemma och på lördagen var vi till Ulla o Lasse på middag. Hade sällskap med mamma på t-banan. Ungdomarna kom ochså och det var kul. Efter kyrkan kom dom hit i söndags och Paul och Kenneth skulle på museum. Kenneth stog på örenen och gjorde sig illa i vristen och dom kom hem igen med honom. Kim och Paul åkte till Vasamuseet och tittade en stund. Fikade innan dom skulle hem. I morgon är det ny vecka och jag ska jobba måndag till onsdag på EDB och förhoppningsvis ska jag till kyrkokåren på torsdag. Hoppas att jag kommer iväg denna gång. Ska nu försöka komma i säng.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards