arninge

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Eva - 15 juli 2011 14:48

Nu är det bara en vecka kvar tills semestern. Denna vecka har jag jobbat måndag onsdag och torsdag kväll på EDB. Måndagen blev katastrof på grund av att systemet gick ner och vi fick gå redan 19.30 Passade på att pröva att åka bussen till Solna Centrum och t-banan till Fridhemsplan och tog sedan 4:an sedan för att den sedan kom först. Jag kan ju även ta 1:an. Tisdagen skulle jag vara på Stora Sköndal men som vanligt blev det inte av. Sista chansen innan semestern är ju nu på tisdag så jag hoppas jag kommer iväg. Onsdagen gick sådär på EDB och på igår torsdag gick det ännu bättre. Men resultatet blev fortfarande negativt. Kenneth var godissugen och jag hann in på Ica och slet åt mig lite smaskens och två matlådor tills i dag som vi ska äta innan vi åker till landet. Undrar om vi får barnen på landet i helgen. vi får väl höra efter innan vi går in på Maxi och handlar. Igår på dagen skulle jag till lunchmässan i Hedvig men det blev inte av utan jag åkte direkt till EDB. Idag är jag bara hemma och fixar lite med mina hemsidor och tar bort lite annonser som länkar som inte funkar längre. Snart kommer Kenneth hem och då ska vi bara äta och packa ihop och åka till landet. Hoppas vi inte behöver sitta i så långa köer. Hoppas att mamma har det trevligt på sin resa till Lofoten och Finland. Får väl höra sedan när hon kommer hem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards