arninge

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Eva - 1 september 2010 21:53

Ja nu är det verkligen höst. Jag var ledig från EDB idag. Skulle gå ner på Öppet husverksamheten i Hedvig Eleonora kyrka men jag hade lite att göra framför datorn och hann inte dit. Åkte till Stora Sköndal med 14.20 bussen. Köpte sallad och kort till Sofia i Pressbyrån. På väg till Johannesgården träffade jag Mats Ekström och det var kul att träffa honom. Det var kul att komma till Johannesgården. Där hade det inte hänt så mycket. Viola hade fått lunginflammation och låg samt hade syrgashjälp. Danica hade kommit tillbaka och jobbade dag. Kul att se henne. Gick runt och hälsade på alla boende och pratade lite extra med Karin och Inga. Hjälpte till att mata Viola och det gick faktiskt rätt bra. Mumsade min sallad i Villes stuga och det kom en geting och ville smaka. Den flög omkring på locket och smaskade lite samt flög bort sedan så jag kunde plocka ihop utan att bli stucken. Var med på veckomässan i kyrkan och det var väldigt trevligt. Åkte 182 till Hökarängen och sedan tunnelbanan. Fikade med Kenneth och tog sedan hand om mina mail så det blir tomt till i morgon. Ska snart gå och lägga mig för det är ju två dagar kvar i veckan att jobba.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards