arninge

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Eva - 2 september 2010 23:40

Kom i väg ganska bra på morgonen. Inte så mycket folk på buss och tunnelbana. Fick ihop 14 enkäter. Få se hur mycket det ger i procent. Träffade Kenneth på KTH och gick och röstade. Vi vet ju vilka vi ska rösta på så det är ju inte någon ide att vänta. Jag ska ju vara röstmottagare på valdagen så det är ju bra att ha gjort sitt. Åt isterband och stuvad potatis. Tittade lite på vad man ska bjuda på när jag fyller år. Vi tittade på vad Esplanad hade att erbjuda. Vi bestämde oss för att ha en buffé. Det kan vara bra att ha lite att plocka med och att det är kallt när vi kommer direkt från teatern. Vi får väl servera någon välkomstdrink och slita fram maten i all hast. Porslin och annat får man ju ta fram innan. Ska gå och lägga mig nu så jag kommer upp när klockan ringer i morgon och gör tidernas resultat. Kan man ju hoppas i alla fall. God natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards