arninge

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Eva - 1 april 2011 16:02

Skulle jobba i tisdags men när vi kom till Rådhuset blev det strömlöst på spåret och ingen tunnelbanetrafik så jag ringde och frågade om jag kunde jobba onsdag i stället och det gick bra. Hem och lagade pannkakor till middag och blev sittande och tittade på fotbollen. Det blev vinst för Sverige och vi fick en straff som slogs utanför. Onsdagen blev det i alla fall jobb. Tog 44 till Östra Station och 73 till KS och 506 till Vintergatan och jobbet. Det var lite jobbigt med tre byten så jag åkte tunnelbanan hem sedan. Det gick inte så bra med ringningen men det brukar ju inte göra det i slutet av kvartalet. På torsdagen vågade jag mig ner i tunnelbanan och fick sällskap hem av Ingrid så vi åkte 515 och bytte till 4. Vi åker till landet i kväll. Det ska bli skönt att komma ut. Har bara varit ute och tankat busskortet. Åker väl runt 18,00 och handlar på Maxi på vägen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards