arninge

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Eva - 3 april 2011 21:33

I fredags åkte vi till landet som det var bestämt. Handlade på Maxi. Kenneth spelade V75 på samma gång så vi slapp tänka på att lämna in den på lördagen. Upp ganska tidigt på lördagen och in till Arboga och lufta sommardäcken till Toledon. Hem och åt frukost och sedan bytte Kenneth till sommardäcken. Han slet en god stund. Jag fixade lite med datorn. Efter lunchen testade Kenneth att starta Mazdan. Efter lite skrapning på batteriet gick den i alla fall igång. Vi åkte till Arboga och kollade däcken och det var bra tryck i dom. På kvällen blev det lite tv tittande men vi gick och lade oss ganska tidigt för vi var rätt trötta. På söndagen åkte vi en liten tur till och åkte då över Hjälmare Docka. Åkte förbi Löten som Kenneths moster och morbror har och ligger vid Kvarnsjön Man måste ju kolla att allt är som det ska när det våras. Dom hade öppnat en antikaffär vid gamla kvarnen vid Kvarnsjön och det var en del som hade varit där för det var ovanligt mycket folk på den vägen. Eskilstuna kommun har bestämt att man ska sortera sina sopor så det var lite bökigt att få alla sopor i rätt påse. Men det ger sig nog efter ett tag. Åkte hem vid 17,45 som vi hade sagt i dimma och regn. Dom hade lovat solsken till helgen men det fastnade någon annan stans. Kenneth fick leta parkeringsplats i dag det är ju lite trist. Hoppas att dom inte bokar av mig på jobbet i morgon och jag får jobba dag när det nya dagprojektet kommer igång. Nu ska jag nog gå och lägga mig och fortsätta jobba med datorn i morgon. Kanske jag hinner städa lite i morgon. I alla fall skriva ett kuvert till mitt utlägg så jag får igen pengarna sedan förra styrelsemötet och att jag får min bonus från Nordea.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards