arninge

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Eva - 21 april 2011 19:07

Som sagt förut fick jag jobba dag och förra veckan gick ganska bra. Måndagen den 11 april hade vi extra föreningsstämma. Det var jobbigt att ha stämma och styrelsemöte samma dag. Var trött på tisdagen. Skönt att vara ledig dagen efter. Skulle till Stora Sköndal men orkade inte. Jobbade som vanligt onsdag och torsdag och ställde in kårmötet i kyrkan och åkte till landet och besiktade Seaten på fredagen. Den gick i alla fall igenom och handlade sedan för helgen. Nu i veckan jobbade jag måndag och tisdag. Det gick dessvärre inge så bra i tisdags och gick hem en timme tidigare. Träffade Kenneth och vi handlade lite till barnens påskägg. Jag var till Stora Sköndal och hälsade på gamlingarna och var med på passionsandakten i kyrkan. Trodde det skulle bli teater som vanligt men dom hade lagt det på hyllan. Fick i alla fall träffa de som brukar vara där och satt och tog igen mig en bra stund mellan att jag var på Johannesgården och kyrkan skulle börja. Det var varmt och skönt och mysigt att se över Drevviken. Blev hämtad av Kenneth och mamma och sedan bilfärd till landet. Stannade i Eskilstuna och handlade travprogram. Idag var vi till Eskilstuna och handlade på Coop Forum för helgen för att jag hade en bonuskupong som skulle lösas in. Nu sitter vi och väntar på att ungdomarna ska komma så vi kan få lite hamburgare innanför västen. Fortsättning följer....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards