arninge

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Eva - 16 juli 2010 15:35

Var ner till kyrkan på andakt. Fast utan musik. Det var kul i alla fall. Fikade och pratade med en av de som jobbar med sommarkyrkan. Handlade middagsmat i Konsum till Kenneth och mig som är lätt att fräsa upp i pannan. Paul fyller år på söndag och jag hittade ett passande kort till honom. Idag kommer ungdomarna hem och dom ville ha hämtning och det är klart dom fick så Kenneth ska åka ut och hämta Opeln i kväll och möta dom på Arlanda. Igentligen skulle jag vara med och vädra åt dom i Huddinge. Men det troliga är att jag blir kvar hemma och lånar ut mitt månadskort till Kenneth så han inte behöver stämpla i alla fall. Jag hinner träffa dom senare. Jag vet min plats. Jag är bra när det vankas mat och bak. Annars är man mest i vägen. Det är inte många som lyssnar på mig vad jag vill och vad jag tycker och kan bidra med för förslag.

Solen fortsätter att skina. Går utan jacka. När jag jobbade i går gick det inte så bra men det räckte i alla fall till att få jobba på måndag. Dom ska bara ha  20 personer och bara ett projekt. När jag kom hem satt Kenneth och tittade på V65-sändingen från Örebro och där hade det regnat. Så kanske vår potatis har fått lite vatten på sig. Hoppas det i alla fall.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards