arninge

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Eva - 29 juli 2010 20:23

Skulle skriva om gårdagen redan igår men interneten hakade upp sig och vi var trötta efter en hel dag i solsken.

Vi åkte upp till Fornaboda travet som planerat. Solen sken från klar himmel. Ganska lite folk och i förra veckan hade det varit ett åskväder däruppe så totalisatorn hade gått sönder och odsindikatorn var ur funktion. Lite trist att inte se vad hästarna stod i för odds. Vi satte ihop en V4 men sprack efter första loppet. Fixade en tvilling i montéloppet med vinst. Efter tävlingarna åkte vi till Kopparberg och köpte program till Örebrotravet i morgon. Åt lite försenad lunch på grillbaren i centrum. Åkte över Bångbro bruk när vi åkte tillbaka så vi åkte förbi vägen upp till Fiskbro. Handlade i Konsum i Arboga och åkte hem sedan och till regnet. Gick och lade oss ganska tidigt. Kenneth tittade lite på friidrotten och jag tog hand om mina mail men det gick ganska trögt så mycket blev kvar till idag. Idag har det regnat mest hela tiden. Har inte varit ute på hela dagen. Har varit ganska trögt på interneten. Har fått startat om efter en stund. Nu sitter Kenneth och tittar på speedway och jag ska skicka iväg mina e-brev till mina agelkunder. Hoppas att dom nappar snart. Annars får jag väl se det som en träningsrunda och ta nya namn. Hoppas att man kan komma så långt att man kan äta produkterna gratis. Ska lägga in en ny växel nu i höst. Vi hörs i morgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards