arninge

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Eva - 26 juli 2010 22:07

I dag var vår första riktiga semesterdag. Det förstod även vädret för det har varit regn för det mesta. I alla fall molningt hela dagen. Vi åkte till Kungsör för att försöka få tag i ett program till Lindetravet på onsdag eftermiddag. Roland var på väg till Gotland så det var Nina stod i affären. Vi åkte till Arboga och gick en sväng på ÖB och satt sedan ihop en V75 till tisdagen för dom har satt i hop en extra V75 för dom har för mycket pengar i potten. Vi lämnade in den redan i dag så vi slipper ut och åka i morgon. När vi kom hem skulle vi sätta upp en lampa vid vedbacken som tänds automatiskt när man går förbi och Kenneth skulle måla två vindbrädor men det regnade så han gick och lade sig en stund innan middagen och jag såg över mina mail. Nu sitter Kenneth och tittar på Speedway och jag skriver här en stund. Men snart ska jag lägga av och förbereda mig på att gå och lägga mig tillsammans med Kenneth denna kväll. Just nu är det dimmit ute och för en liten stund sedan såg jag månen. Vi hörs i morgon.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards