arninge

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Eva - 21 juli 2010 12:57

Igår var grabbarna som sagt till landet och hämtade Toledon. Men dom tog svängen om Sundbyholms travbana så dom kom sent till landet och det blev sent på natten dom kom tillbaka. Jag blev sittande framför datorn efter jag kom hem från jobbet. Men det gick inte så bra för mig. Stockholm hade semester eller så var dom på Skansen eller såg dom Allsången på tv och då hade dom inte tid att svara på några enkäter. Nu är det bara torsdagspasset kvar innan semestern och då får vi väl hoppas att jag får fler enkäter. Skulle igentligen ut till Stora Sköndal men kommer att avstå pga att jag är lite för trött. Skall ta mig en bit mat och en kopp kaffe kanske jag i alla fall kan ta mig ut en stund. Eller så kanske jag lägger mig och sover en stund vi får väl se.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards