arninge

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Eva - 5 augusti 2010 23:34

I morgon fredag kommer ungdomarna och sen blir det kräftskiva i helgen med Milkhas systrar med familjer. Vi vaknade till solsken för omväxling skull. Åkte till Eskilstuna och Coop forum för sista inköpen till festen. Det var mycket folk och lite stökigt på parkeringen. Vi brukar åka till Ica Maxi för det mesta när vi ska handla nu för tiden men jag hade en bonuskupong som går ut den sista augusti och den ville jag ju använda. Vi hittade det mesta i affären utom julgransljus men vi har en del hemma så vi får väl använda vanliga ljus på bordet när lyktorna har slutat lysa. Vi kom hem igen på eftermiddagen och packade upp varorna och planterade de nya blommorna i sina krukor samt att jag satt på maten och strök duken som vi ska ha på bordet till middagen. När jag strukit klart åt vi mat och jag strök även en blus som jag hade tvättat som jag kanske ska ha på lördag eller annars blir den till Ullas födelsedag nästa fredag. Diskade sedan så att det ser ganska prydligt ut när sotaren kommer i morgon bitti. Han kommer mellan sju och nio på morgonen så jag måste sätta klockan på ringning till sex så vi kommer upp så han inte får chansen att ta oss på sängen. Har sedan hela dagen på oss att städa. Man får väl hoppas att man får en stund över till annat också. Så nu säger jag gonatt för denna gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards