arninge

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Eva - 19 augusti 2010 23:46

Fick gå på ett nytt projekt i tisdags. Det klarade jag galant. Det var kul att komma tillbaka men det var mängder med nyanställda. Kenneth var på Sundbyholm och träffade Eva o Kurt. Var inne i stallet en stund. Vi hade sett över startlistorna för att sätta en tvilling på några hästar. Försökte ringa honom när jag hade kommit hem. Försökte ringa innan han åkte från travet men fick vänta tills han var hemma i stugan. Ville inte störa när han körde. Kom i säng ganska sent och vaknade sedan ganska tidigt på onsdagen. Hade bokat in mig till 17.00 Hade tänkt åka till Stora Sköndal men jag har lite för ont i foten för att ids åka dit. Kenneth och Paul skulle till Valla på kvällen och jag klarade av kvoten på onsdagen också. Fick erbjudande att arbeta dagtid så det spännande på måndag. Kenneth kom hem och sov över tills idag torsdag. Jag till Hedvig Eleonora kyrka på lunchmässan och träffade Gunilla och alla dom andra som brukar vara på mässan. Handlade lite mat och var hemma en stund innan jag skulle till EDB. Det gick bra även idag. Ringde Kenneth när jag kom hem och satte mig en stund vid datorn men nu ska jag gå och lägga mig. I morgon är det fredag äntligen.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards