arninge

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Eva - 15 augusti 2010 20:05

Gick upp ganska tidigt på grund av att Ann eventuellt skulle komma över. Äntligen kunde hon bestämma sig. Hon kom på förmiddagen och eventuellt skulle ligga kvar om det blev dåligt väder. Zazza var glad och såg sig omkring och sprang ut och in i huset. Ann och jag tittade över hennes nya mobil och hon lärde sig lite nya saker. Hoppas bara att hon kommer igåg hur hon ska göra nästa gång samma situation uppstår. Jag lagade lite fisk med fransk senapsblanding ovanpå. Vi hade potatis och spenat till. Nu är vi ensamma igen. I morgon ska jag åka hem till Stockholm med tåget. Hoppas att det ska gå bra och jag hinner beställa och ta emot salladen till mötet och trycka ut de dokument som jag ska ha till mötet. Det ska nog gå bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards