arninge

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Eva - 28 augusti 2010 22:23

Nu är det äntligen helg igen. Vi åkte till landet igår. Är ensamma för omväxling skull. Vi åkte via moster som inte ville ha sin present och den skulle bytas i Eskilstuna. Handlade som vanligt på Maxi. Fick telefonsamtal av Paul som nu äntligen hade chans att få lägenheten såld till samma pris som dom hade köpt den för. Dom nappade på det och har nu två månader på sig att leta fram en lägenhet som passar. Jag var trött när vi kom till landet och gick och lade mig direkt efter vi hade fått allt på plats. När vi vaknade satte vi på en tvättmaskin för det var fint väder och det var frost ute på åkern och på biltaket.. När vi tittade ut stod grannens hästar på tomten.  Vi valde att inte ringa för det var för tidigt på morgonen. Dom stack säkert hem för dom försvann efter ett tag. Åkte och bytte preseten på Coop Forum men det var inte lätt men det gick i alla fall. När vi kom hem var det dags för finnkampen och Kenneth satt sig och tittade på den. Tvätten blev i alla fall torr och jag lagade mat och sedan satt jag mig och såg över mina mail. Ska snart gå och lägga mig för i morgon ska vi till Julita Skans och se om allt är som det ska. Har inte varit där sedan julmässan förra året. Åkte över Tovulta hem från Eskilstuna och det mesta var som det brukar. Dom hade varit och fällt rätt mycket skog och även dragit upp rötterna.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Evas Gästbok

Reklam

Dagens Bibelord

Besöksräknare

Microsoft Store SE

Min Facebooksida

Yves Rocher

Lekmer

Ikanobanken

Philips

One more smile

Blandade länkar

Tradedoubler

Gilla häst

Tradera

Blandade nöjesannonser

MoneyMiljonär

Blingskal

F-Secure SE

WWF

Adsettings

Buzzador

Discshop.se

Supersaver

Hewlett Packard

Tidningskungen

Dagens Nyheter

Sposnorhuset

Bonprix


Ovido - Quiz & Flashcards